2007-04-24

Legendarisk mediarådgivare recenserar Media Maniac

Kaj Hansson, legendarisk mediarådgivare från Löddeköpinge, har läst Media Maniac och markerat det allra viktigaste (se bild). Vad skall jag säga? Jag är inte värdig.
.
Den som läser boken, har jag märkt, blir antingen i eld och lågor och älskar den från pärm till pärm. Eller, helt neutral och fattar ingenting. Glädjande nog är det undantagslöst de mest initierade som går igång på boken :-)
.
Jag har även hört att det finns de som har blivit provocerade och rent av ilskna över att boken hanterar en så seriös fråga som mediaval på detta "lättvindiga" sätt.
De är per definition inte särskilt initierade de heller ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Det är jag som är den legendariske medierådgivaren. Jag tycker helt ärligt att Media Maniac är den mest seriösa och genomarbetade bok om medieval jag funnit. Den är baserad på kommunikationskunskap och en erfarenhet av verkligheten. De som snackar om "lättviktigt"..... - de har nog inte fattat särskilt mycket.
Kaj Hansson