2006-05-18

Boken Media Maniac

Boken Media Maniac är planerad att lanseras under juni.

Några omdömen från folk som smygläst på förhand:

"Kul grepp och en injektion i en försoffad brasch. Tror jag funkar skitbra. Snygg var den också." Joakim Jonason, Anjovis

"Boken är kul och full av visdomsord"
Peter Sjölander, Global Electrolux Brand Director

"Jag älskar den! Var lite omtumlande att läsa först, kanske just för att den är så – kort.
Å andra sidan har jag redan läst den flera gånger om. Ligger faktiskt i fönsterkarmen på toan."
Bengt Håkansson, Brand Clinic

”En alldeles utmärkt liten bok som det tog mig sju minuter att läsa. Men som jag fortfarande tänker på, flera veckor efter att jag läst den.”
Greger Stenström, Stenström Redcell

"Väldigt rolig, fyndig, lättläst. Innehåller allt man behöver veta."
Ann-Marie Skarp, VD - Piratförlaget

"Himla vackert, träffsäkert och utan en massa utfyllnad, exakt som dinautbildningar."
Stefan Engeseth, Detective Marketing

Inga kommentarer: